Back on Track!

image108

Som ni alla har märkt så har inte Bloggen fungerat på 2 dygn.
Detta berode på att de skulle flytta till ett annat
Bloggplattform. Men tyvärr blev det inte som de hade tänkt! Anyway Nu funkar bloggen igen!:) Måste säga att det har varit tomt att inte kunna skriva på bloggen, det är så jädra skönt att kunna skriva igen.

¤ Dagens Händelser
Skola som vanligt, men vi slutade tidigt idag! Egentligen skulle vi inte sluta så tidigt, men vår rättskunskaps lärare är för go. Vi fick 13 uppgifter att göra med facit på baksidan!Heheh mening att lägga tid på att hitta svaret, tack gode Gud Em kollade på baksidan av pappret:) Efter skolan stack vi till stan (som vi alltid gör). Där jag hittade ett par Tygskor som jag ska köpa imorgon! Em hittade en vit klänning som var skit fin! Egentligen ska vi till Karlskrona imorn men det kanske inte blir av nu när vi hittade några snygga kläder i vår lilla Karlshamn! Dagen har varit underbar och solen har varit ett stort plus. Däremot var det inte bra att jag avbokade min körlektion! Men men så kan det gå

Dagens Fynd
image109
Wedins bara 10 kr:)

Bye Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0