Back

image172















Hej & Hola!
Nu är man tillbaka till bloggandet och jag ska vara ärligt, det känns inte lika kul att blogga längre, kanske det kan bero på vädret och olika aktiviteter som tar ens tid. Men i alla fall, så ska jag försöka skriva då och då, för min skull! Vill ju minnas de roliga sakerna man har gjort, under tredje året på gymnasiet!


Dagen började med Matte, som alla måndagar. Vi repeterade för nationella i Matte C, uh vill ej göra det provet men måste! Efter en lärorik mattelektion, fick vi dra vidare till spanska. Idag hade vi tur med spanskan för vår lärare var sjuk och vi fick en ganska slapp lektion. Vi skrev om en film och jag valde Anastsia, den försvunna prinsessan. Skrev väl en och en halv sida och sen drog vi därifrån!


Stack till stan efter skolan och Em köpte en videokamera, en bra och billigt, hon fick den 1000 :- billigare!

Efter shopping turen tog vi bussen hem till mig. Under tiden vi väntade på bussen, så kom en arab fram, en kille som Em har träffat på lorden, men som hon ej tycker om. I alla fall så han kom fram och började prata, och ni skulle se våra minner, skräckslagna som om han var en mördare. Kanske vi överdrev lite men han är konstigt som Fan.  Mer har det väl inte händ! Sitter vid datorn nu och övar på muntliga presentationen till projektarbetet.

 Ha en bra dag du som läser detta:P


Kommentarer
Postat av: Zejnullah :P

Heej heej :)Lika söt som vanligt :)hehe // hälsningar zejnullah *

2008-05-02 @ 19:35:30
Postat av: Ida

Zejnullah: Tack:) Var har du tagit vägen:P A Ja ha en bra dag! Puss o kram

2008-05-03 @ 11:14:02
URL: http://onlyyouandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0