Big Brother Albania


(Fotoja është marrur nga kjo adress: http://bigbrother.top-channel.tv/)
Big Brother Albania, Sontë ne orën 21:00, në To-Channel
Kush don që te dal sonte?
Ina, Besarta, Najada, Romina, Ervisi apo Astriti?
Për mendimin tim, them që banori qe duhet te dal nga shtëpi ështe Astriti!
Dhe argumenti ësht që Astriti nuk ështe per aty. Une mendojë që ai eshte shume ndryshe nga banoret tjerë. Ndersa Besarta, Ervini, Ina, Nadja dhe Romina jan shume më të  gjallra në shtëpinë.
Ina s´duhet te dal sepse ajo qe po ndoll mbes Polit, Ines dhe Ildes është shumë interesante dhe te ben që ta ndjek Big Brother albanian edhe ma shume se më parë. Por te gjith nuk mendojnë si une, dhe besoj se Ina do dal nga shtepia:( (edhe pse albsolutisht nuk dua që ajo te dal)
Nese gjith Kosova s`do e votonte Besarten ajo do delté me njiher, sepse nga diskutimet e banorve ajo nuk merr pjesë ne diskutime dhe nuk po "hapet" për banoret dhe per shikuasit.
Një gjë që Ervini i tha Beses, me ka bëre peshtypje. Besa tha qe une kam shume për te dhënë por pres per momentin e duhur, dhe Ervini i tha që s´duhet te pritesh shume sepse njerëzit nuk te presin ty.
Dhe unë e kuptova që  Ervini, ka dhënë gjithcka ne fillim dhe Besa po ben keq qe s´po hapet per te ghith shikuasit dhe banoret e shtëpisë. Por nese ai ka dhëne gjithcka ne fillim dhe nuk ka pritur aq shume sa Besa po pret, ater pse ai thot që Besa ska cka me dhën ma,ne diskutime me banoret tjerë ne shtepinë?
Personalish mua me pelqen shume Ervini si djalë, por rolin që ai e ka marr ne shtpinë e Big brothers albania eshte e mujshmë! Duhe ta ul vehten nga qielli.

E din cka është Big Brother Albania? Jo? Ater shiko videon poshtë dhe shpresoj që do te pelqejnë. Big Brother albania mundesh ta ndjek ne Kanalet Big Brother 1, dhe Big Brother 2!(Për ta shikuar kyt reality show, duhet te kesh digitalb)


( Big Brother albania, dita 41, dmth dita e djeshme)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0