En underbar solig dag

image124
Vilken underbar dag det är idag! Har haft matte i tre timmar och det gick finemang, kunde inte gå bättre! Måste säga att jag och Anna är en bra team, i alla fall när det kommer till matten. Vi fick många uppgifter gjort och vi hade roligt medan vi gjorde det! Efter matten skulle vi egentligen gått til spanskan men vi skulle möte den sexigaste skomakaren i stan. Fy fan vad han var snygg. Hans hy var behagligt att titta på, lika fint vaniljglass. Hans ögon var mörk bruna och han bar en franks mössan  som gjorde han ännu sexigare. Vem visste att en skomakare kan vara så snygg, fan måste "fixa" några skor veckan som kommer:P Eller ännu bättre, försöka få sommarjobb där:P hehe. Nä men allvarigt han var satans sexig och snygg, ska bli kul att se han igen på tisdag, då Emelie ska hämta sina skor. Nu kan ni säkert förstå varför vi inte kunde gå till spanskan:P
Uh, Spanska lektionen är inte roligt. Men den är snart över, fan vad gött.
Except vår möte med den sexiga skomakaren i stan, gick vi lite runt på stan och Em hittad en jätte fin känning, som passade henne jätte bra, Men hon köpte ej den! Vi kollade också på skor (som vanligt) men jag har inte råd med skor eller något annat, Tack Gode gud att jag inte har spenderat mina 400 kr på Karl-Oskar & Kristina, nu när sommarkläderna har börjat komma in i affärerna. Måste till HM snart och börja sola inför balen! Shit måste göra en lista på vad jag och Em måste göra innan balen. Längtar som fan! Det var allt jag har gjort hittills, men dagen är inte slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0