Happy Birthday to Ervini

Gëzuar ditlindjen Ervini, shpresoj që kyt ditë do e kalosh sa ma bukur qe mundesh! Do doja shume te isha aty dhe ta uroj ditlindjen ma afer, por ngaqe ti jeton ne Italie, eshte pak si e veshtire te vi atje sa per nji urim:P Edhe njiher Gezuar dhe 100 vitë te tjera, me shume lumturi dhe gëzim.

image139 
Cili cun sdo donte kyt tortë?:P

Dagens händelser:

¤ Naturkunskaps prov - Done!image140
¤ Högskole registering hos studera.nu - Done
¤ Balbetalning - Done
¤ Pthomic, reklamations skiten - Done
¤ Hitta en Linne till imorgon - Done, men mamma låter inte mig köpa den:(
¤ Psykologi raporten till Läraren - Done
 
Sådär jag, idag har jag varit duktigt och gjort en hel del som skulle ha gjorts för länge sen! Men bättre sen än aldrig! Nu är det bara att ta det lungt och se framemot ballottning, och hoppas att man inte kommer med en idiot som inte kan prata eller är för ful. Uh! Men men man får ta det som det kommer. Kul kommer det att bli i alla fall. Måste dra nu är helt slut!

P.S. Em jag tror ej jag kan dra till stan imorngon, eftersom jag har redan betalat in balpengarna här i Asarum:(

Jag kan fortfarande be A att komma med de imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0