Projektredovisning

Hej o Ho!image176
Vilken underbar dag det har varit idag. I morse var det inte så kul, för då hade vi projektredovisning och det var lite tråkigt att lyssna på alla andras projektredovisning. Men på eftermiddagen blev jag pigg och glad! Vi hade rättskunskaps och vet ni, Jag och Em gjorde klart fördjupningarbetet som vi inte ska lämnas in förs på 4 veckor! Det är så himla skönt att den är klar och Naturkunskapen är också klar!  Nu är det bara nationella prov i matte C man ska öva på, sen är det värsta över! Sen kan man sola och vänta till balen! Ja just glömde psykologi fördjupning, men den har jag börjat med så den ska bli klar snart!
En glass blev det också på torget! Jag måste bara säga att han killen som säljer glass på torget, är bara för god. Han är alltid trevligt och ibland så bjuder han på glass, nice eller vad:) A ja nu måste jag dra och skriva klar psykologin! Kanske skriver lite mer senare på kvällen!

P.S. För er som inte förstå de före youtube videon jag la upp på bloggen. Vill bara säga att det är videon på en sångerska, Adelina Ismaili, som är den bästa sångerskan Kosovo har. Hennes man dog föra året och den låten hon har gjort är till han! Jag var bara tvungen att lägga ut den, för att den är så vacker och jag blev riktigt rörd av texten. Tänk att hon gav upp allt, hennes Karriär och familj, för att vara med han och nu är han död! Det går rykte om att hon är gravid. Det är lite positivt, nu har hon en levande minne av han! Tänk barnet då, att aldrig få veta vems hans far är. :( sorligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0