Rättegång!

image147Hej o Ho!
Vilken dag, den har varit tråkig, kall och rolig!
Den började med att vi hade Naturkunskap och vi fick tillbaka provet! Fick VG, thank God for that! Efter en kvart var lektionen "slut" och vi tog rast till 9:00!  Efter rasten gick vi till Tingsrätten i kylan:( Fan vad det blåste! I alla fall, vi kom in i Sal 1 och det första jag tänkte var, " Fan vad dött det ser ut"!Rättegången började och advokaten började prata med en låg röst som fick mig att somna! Hela rättegången var skrattretande, falsk och tråkigt som fan! Aldrig att jag sätter fot dit igen, (om inte jag behöver)! Inte nog med det, så slutade den sent med: (den skulle ha slutat vid 11:30 och vi fick stanna till ca: 12:00!

Efter rättegången sprang vi halva vägen till skola, på grund av kylan! Åt mat och drog till bryggen, där vi käkade glass, köpte en Daimstrut.
Glassen var nog dagens höjdare! Nu sitter man hemma och ska snart lägga ut Gårdagens bilder som jag och Em tog på Harry´s! Synd att kvällen inte blev lika lyckat som jag hoppades:( Men lite kul var det! Det är synd att folk inte kommer på studentfester, jag fattar inte vad de tänker, de vill ha fest och sen kommer de inte! Men däremot kan jag förstå att det är svårt att ta sig hem om man bor i Mörrum eller Asarum, när man ej har körkort och föräldrarna ska jobba dagens efter! Måste dra Nu, Ska snar hämta min BalKlänning! I can´t wait for it!
Ciao ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0