Shopping i Karlskrona + Bio (29/3)

Tjoho to all of you out there!
Idag den 29/3 blev det shopping i Karlskrona med min familje.
Hittade en massa men hade inte mycket pengar med mig så det blev inte mycket jag fick med mig hem:(
Detta är de små fynden jag hittade!
image106
Linne - 49 kr från HM
Skjorta - 149 :- Hm
Bikini - 70 kr/st Gina Tricot

Bio Med Mr XY
image110
I lördags var jag och MrXY på Bio och vi kollade på Juno
Filmen var inte den bästa och inte den värsta jag har sätt!
Tjejen Juno var rolig men den var lite långtråkigt tyckte jag!
Men Kolla själv så kanske du gillar den mer än jag:P
(Jag är bäst på att göra reklam för nåt (Not))
------------> SNYGG BILD PÅ JUNO
 Mer hände inte den lördagen!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0