Slapp Dag

image146Vilken dag! Snacka om slappt! Tog bussen till skolan kl.7:30 och hade Geografi 8.00!
Kollade på en "dålig" film i Geografin, uh vad jobbigt det var!
Filmen handlade om privatisering och vi jobbar om vattenkraft?
Hmm, vad har det med energi att göra? I filmen tog de upp hur folk inte har dricksvatten,
men mitt arbete gå ut på att skriva om de problem som vattenkraft skapar! Jag fattade inte mening med filmen, men jag såg den i alla fall! Det kan också vara att jag var för trött när jag kollade på filmen och däför inte orkade lyssna vad de sa och vad de menade med det de sa!
Efter filmen stack jag till körskolan, hade en körlektion kl,9:00 och det gick prima, det var ett tag sen man körde, aj då! Få boka mera tider!
Vid 11:30 tog jag o Em bussen hem och nu efter några timmar sitter man här och skriver om dagens aktiviteter!

Måste dra nu och skriva klart Geografi arbete! Fast jag fattar inte vad han vår lärare vill av arbetet:(
Vår Geografi lärare är klart den bäste, men det är lite jobbigt när man fråga honom om någonting och sen början han prata om något annat! Uh!

Student Fest ikväll med Kändis tema på menyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0