Uh Jag vill Inte göra Högskoleprovet

image118
Dagen har varit bra men Imorgon blir det inte roligt:(
Högskoleprovet är imorgon klockan 8:15, hur tidigt som helst:(
Inte nog med att den så börjar den  tidigt  och slutar sent!
Sen så vet man inte vad man ska plugga på? Jo visst jag kan svenska ord som har kommit på gammla prov, men de är helt Cp-skadat! Först tänkte jag skriva en berättelse med alla ord så att jag kan komma ihåg de lättare, men jag är för lat. Gör det kanske efter provet, på söndag (för skojs skull)
Om Svenskan är svår, Hur i helsike ska det gå med engelskan? Den är ju helt kört!
Matten är lite lättare thanks God, där kanske man kan få 2 rätt:P
Uh jag vill inte göra det!!!! Men jag måste, har betalat och allt. Det kan inte bli värre än vad det är!

Jag måste bara säga att jag är otursunge! Idag skulle jag till SYV, kl:13:30. Hon skulle visa mig hur man söker till högaskolan, Men så klart gick det inte för att smarta jag hade inte skapat ett använda konto!
Vem visste att man måste vänta på en kod som man får hem, för att bekräfta informationen man gav om sig själv.
Man brukar annars får det direkt på hotmail adressen, Men nej så klart inte. Jag ska ha oturen med mig!
Skönt att jag stack till henne idag, annars hade försökt ansökta till högskolan en dag innan, och då hade det varit kört! Få gå till henne på Tisdag istället.
Nu tror säkert alla att jag ska gå på högskola, men det är inte sant, för jag vet inte ännu.
Först får jag se om jag kommer in och  var jag kommer in och sen få se om jag är sugen på plugga vidare.
Jag önskar jag var liten och inte behöver göra så mång val. Jag är inte Redo, kan inte mamma förstå det?
Uh nu skriver jag bara en massa trista saker. Fy:P
Måste dra och läsa igenom än en gång de gammla högskoloproverna!

Puss och Kram

P.S Vote No for Kledi´s Beard:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0