Back To Sweden


Då är man tillbaka till det normala livet:)
Fast jag skulle kunna ha haft semester lite längre:)
Helst på stranden, där mycket hände;) ( if u know what I mean)
Palla ej skriva men jag vill ha bilderna någonstans om datorn skulle dö,
så jag lägger ut nåra semester bilder:)
By the way I love Italiaaaaaaaaaaan och pizzan damn they are to goooooooood!


Jag i Italien ( på parkering där färjan lämnade oss)

Jag o min kusin på ett bröllop

Une para universiteti politeknik
cfare ndryshim ka universiteti i politikes me kyt? apo jan njisoj?

Para universitetit
dhe mbi Nene Terezen:P

Hela universitet och Jag:)

Here I will work one day:P
Nese behem politikane!

Här tog vi en fika:)
Shume vend i bukur!

Skenderbeu deshti me dal ne foto dhe e lash;)
si kemi dalur? Cift per lakmi ee:p

Une

Mitt i Centrum!

Jag på Hotellet ne Velipoje!
hur mysigt som helst var hotellet!

Dont ask:p

På stranden:) Fått lite färg elr?

PMS DAY!

Me in the sun;)
Lägger flera bilder senare!
Ciaaoooooooo:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0