P.S. I love you!



P.S. I love you!

Igår såg jag filmen, P. S I love you och Prinsen och Jag 2.

Vi var hos my Lovely friend Emelie. Vi hade en jätte mysigt tjejkväll. Vi diskuterade några viktiga saker, som sex, love and boys or men. Vi åt chips och brownies med, hur gott som helst.

Tack Emelie för en mysig kväll I had a plast.

Jag tror att många har sett den filmen P.S. I love you, och kanske tyckte att den är långtråkigt?

Men det tyckte inte jag. I fell in love with the movie.

Hur underbar var inte filmen? Man kunde inte slita ögonen från den, och sorgligt var den också.

Kanske för mycket sorgsen i den. Jag har nog aldrig gråtit så mycket på länge. Tänk att förlora någon man älskar över allt annat. Vad gör man? Men Gerry var ju gudomligt bra kille som hade planerad allt åt henne. Alla 10 breven hon fick, som uppfriskade henne minne, om allt de hade gått igenom.

I början var hon bitchig och en fru som bara Gerry kunde stå ut, men kärlek är stort och gör så att man tål mycket. Jag älskade Gerry i filmen och det var skönt att se en sådan film för att påminna en om hur lyckligt man är som har en som man älskar och älskar en tillbaka. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ingen behöver uppleva en sådan sorg, att förlora sin man så ung som han var.

I love you so much my love.


Däremot Prinsen och jag var helt katastrof. Den skulle vara roligt men den var bara långtråkig och man visste vad som kommer att hända. Väldigt tråkig och jag skulle aldrig se den om, inte ens om jag blev tvungen. For god sake don't rent it.


Detta borde egentligen ha skrivits igår men vad fan, who cares.

Imorgon är det skola och jag ska snacka med my love and sen ska jag hitta kläderna som jag ska ha på mig imorgon och jag får inte glömma att hämta boken hos Biblioteket.

Sov Gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0