Tisdag

Hej all glada.
Idag är den en sådan underbar dag, så man bara vill att den ska vara i många timmar.
Jag är ledig från skolan och jag har min laptop plus internet i den. Så jag ligger i sängen och skriver samtidigt som jag lyssnar på Madonna med Sorry, rätt bra låt.
Som sagt idag har jag inte gjort ett skit, bara bäddat min säng och syrrans så klart.
Är så skönt att sitta i pyjamas och bara ta det lungt, men ska nog äta frukost med, har bara ätit lite chips.
Annars är det inte mycket som ska göra idag, jo köpa kurs--böckerna men man skulle typ beställa de i affären som tog en hel vecka, då kan jag lika gärna vänta tills jag få de från biblan den 2 september,.
Vi få se hur jag gör.
Ska dra och äta nu.
Puss o Kram
Gullbanan


Här ska jaga lata mig hela dan.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hej du,

tyvärr vet jag inte alls hur man söker på internet, bästa är att lämna in en ansökan och så på restaurangen. Lugnt, skoj med lite nytt folk :) Hade varit skoj om du började där.

Saknat Arsida med :) ha det finast

2008-08-26 @ 22:19:46
URL: http://jeeezzica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0