Kalle Anka - ett måste på julafton


Min idag - i sängen hela dagen.
HoHo kära barn...!

Hur är läget mer er alla? Fått några julklappar? Ätit god mat? Kysst någon under misteln? Bråkat med släkten? Fått huvudverk av alla gamla pinsamma historier och gamla bilder som man har glöm sen senast julafton? Druckit för mycket?


Lilla jag firar inte jul så jag slipper alla pinsamma och jobbiga saker. Istället blir det Ny Års firande varje år med familjen. Något som min mamma och pappa tar väldigt allvarig. För några dagar sen bad min syster mamma om pengar och då gav hon henne pengarna, om hon gick med på att dansa på Ny Års afton. Detta gör mig väldigt rädd och sist jag dansade på Ny år var det tack vare all champagne jag hade druckit. Kanske man få dricka mycket i år med, så går det lättare att göra bort sig.


Idag har jag varit i sängen hela dagen. Från min älskade säng har jag kollat på Kalle Anka klockan tre, något man gör varje år. Ätit pizza och massa Godis. Imorgon funderar jag på att gå ut till Harry´s, men bara om Emelie följer med.
Jag saknar tiden då vi två hade så jävla roligt ihop. ALDRIG att vi hade tråkig på fester vi gick. Till och med i skolan hade vi kul, och man ville till skolan varje dag. Du är den bästa som finns Emelie och det är så synd att man inte träffas lika ofta.


Men imorgon blir det äta ut och sen Harry´s om vi kommer in. Ska bli jätte kul. Måste få tag på Lydia och fråga Anna om hon vill hänga med.


Hoppas ni alla har haft en underbar dag, och fortsatt bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Louise

Så coolt att fira nyår istället! ^^

ha en god jul i alla fall och et rikgit gott nytt år! =)

2008-12-24 @ 23:58:49
URL: http://youwearmeout.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Julafton va myyys! :D

Drick inte för mycket nu då ;)

2008-12-25 @ 13:37:55
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0