Skola


(Bilden passar bra nu till Julen.)

Min syster är den klantiska människan på jorden. Och nej jag överdriver inte, när jag säger den klantiska människan på

jorden. När jag kom hem hittade jag kabeln som är till Internet sönder, och denna tacka vare henne. Jag hatar när folk rör mina saker, och mest när de rör MIN laptop

I
dag den 22 december 2008 blev det skola för min del. En räkneövning som var SKIT svårt, och jag tycket verkligen syns om de som inte kom på den, då de kommer att ha väldigt kämpigt att få rätt på övningarna. Men det finna andra tillfälle kanske.


Idag gjorde min kära vän Rwan ett väldigt stort misstag, då hon sa ja till en viss person. Vi hade det så bra, bara jag och hon, men det räckte inte med mig utan hon ville ha en till.  That´s life, ibland räcker man inte till.


Utöver skolan, så drog jag till H&M och köpte en skinnjacka till Silva och hann med den tidiga tåget hem. Fy fan vad jobbigt det var att springa i klack. Men skinnjackan är skit snygg och syrran blev glad och jag är för snäll.


Imorgon blir det skola igen, vid klockan 9:30. Detta betyder att jag får vakna väldigt tidigt och kommer att behöva jobba med ett arbete till sent. Kul.


Shqip


Po ja filloj me then që motra ime ështe njeriu ma kallafate ne bote. Dhe spo tallem vertet ma kallafatja ne bote. Sot kur erdha nga shkolla e gjeta nji kabul, që e kam per internet, te prishur nga ajo. Zot sa ti con nervat, por me ne fund e rregullova kabullin.


Sot isha ne shkolle. Dhe nese Vissi nuk me kishte cua me sms, kisha mbet pa shkolle, ngaqë  kisha harruar me vu alarmin ne telefone. Ore cuat je zemer. Dhe me vjen keq që nuk mujta me te nxehte sot!

Sot ne shkolla kemi pas dicka mesime te veshtira shume, por tani me duket se i kuptoj. Shkretet ata që nuk erdhen sot ne shkolle, dhe duhet ti mesojne vehte ato mesime. Jo gjë e lehte.


Mbas shkolles ika tek nji dyqan dhe ja bleva motres dicka që deshti dhe ater trenin per shtepi.

Neser prap shkolle, bile shume here. Dhe shume mesime do me duhet te bej neser.

Kaq ishte dita ime, dhe tani do shikoj tv dhe gjume

P.S Takat jan te bukura por te vdesin kur ec shume me to. Aj Aj këmbet e mia sme dojne aq shume sonte, nga lodhja që ju kam shkarkuar.

.


Kommentarer
Postat av: Rwan

Ville ha en till????!!!!!Bitch:P

2008-12-22 @ 21:14:52
Postat av: Alexandra

AHhahaahah i dont get. Nu måste nio berätta ;)

2008-12-22 @ 22:09:24
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0