Söndag



God middag mina vänner.


Dagen började med att mamma kom in till mitt rum och skrek, sover du fortfarande, och klart jag gjorde, så hon väckte mig. Jag hatar när hon gör så, men värre är det då hon öppnar fönstret och ljuset kommer in i rummet och det är kallt. Detta väcker mig. Det är tur att jag kan lätt somna om.

Jag vaknade vid 13.00 tiden och har städat tills nu, klockan är halv fyra. Snacka om att jag har varit duktigt idagJ Nu väntar jag på mamma och pappa att komma hem, så vi kan baka och ta upp lite julpynt för det har vi inte gjort ännu.


Kvällen blir liggande på sängen och kollar på One Tree Hill, Gossipgirl och kanske sanningensögonblick. Ska försöka läsa första kapiteln i boken " Praktiskt statetstik" som vi ska ha imorgon och skriva ner föreläsning. Den här gången ska jag vara med från början och läsa flitig.

Nu blir det tv tittande tills mamma och pappa kommer hem. Ha det gött you all!



Miredita miqt e mi.
Cfare dite e bukur sot. Filloj me nji berditje nga mami që erdhi ne dhomen time dhe tha me zë te larte, akoma fjetur ti. Tani që me zgjove nga gjumi, sigurisht që sjam ma fjetur por isha ne gjumin ma te mire, dhe ora ishte 13.00. Bobo sa e urrej kur vjen mami ne dhomen time dhe e hap dritaren per mem hy drita ne dhome. Shyqyr që me merr gjumi shpejt mua, dhe sa del ajo nga dhoma kthehem ne anen tjeter dhe prap ne gjume.


Sa u zgjova nga gjumi mu deshte me rregulluar gjith shtepine, pse uneL Por tani e kam rregulluar krejt, kam la pijatat, rregulluar dhomat dhe tani pres deri sa te vin mami ne shtepi se sonte eshte dita me bë ëmbelsira dhe me shikuar portokallinJ Jo une po familja. Une shikoj ma shume filma suedeze.


Keshtu do duket dita ime, Tani do shikoj tv deri sa te vin mami ne shtepi. 

Dite ta mbare te gjith!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0