Vackert som bara den är Elin Kling!


Idag har man gjort det uttjatade provet och det gick rätt så bra. Jag vågar inte vara glad för allt kan ha gått åt helvete men det kändes rätt bra.

Annars kom jag hem nyss och ska vila en stund. Äta min mammas goda mat (I love my mother so much). Sedan blir det mer vilande och SEN kommer den underbara, roliga och snygga Emelie. Jag har saknat henne så mycket (hon har inte rest bort, hon bor fortfarande i Mörrum), men jag har typ aldrig tid. Skolan tar på alla krafter, rejält. Vi ska nog hyra en rolig och spännande film och sedan kanske vi ska kolla på kära Brittan på Tv4. Klockan 22:30 var det eller? Mer än detta kommer jag troligen inte att göra.


E bukura Elin Kling ne Foto poshte.

Sot e kisha provimin që kam folur shume per. Dhe me duket se me eci mire. Por nuk kam guxim te jem e gerzuar sepse mundet me pas ik dhe shume keq. Do shohim resultatin mbas 3 jave.

Tani sa erdha ne shtepi dhe po pushoj ne kervatin time te dashure, dhe po pres deri sa mami te me ben me henger. Mbas bukes prap kervat. Sa e dua kervatin tim. Nga mramja do vjen nji shoqe e imja, me emer Emelie dhe do rrim en kervat bashke:P (shaka). Do shikojme nji film sot, naj drama ose komedi.

Ne orat te vona do shikoj Britney Spear (domenter) dhe mbasandej gjume. Dite e papame apo si thoni ju:P


Som ni märker är min blogg både svenska och albanska. Detta för jag faktiskt har albanska kompisar som inte kan Svenska eller Engelska, därför blir det Albanska inlägg också. Kul vad. Nu kan ni lära er albanska.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag va i hus 17 4:e våningen. De gick väl inte så bra skönt att de gick bra för dej :D

2008-12-06 @ 18:36:19
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0