UTMANING - 11 ERKÄNNANDEN

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar: Ja och det ångrar jag lite då och då. Men jag har trott att jag har älskat någon och därför har jag "råkat" säga de magiska orden.


2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar: Klart jag inte har gjort det.
(Jag läste frågan fel från början sorry)

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar: Nepp! Och har inte tänkt göra det heller.

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar: Nej. Otrogenhet är det värsta som finns. Varför inte bara säga jag vill inte vara mer med dig och sen gå till en annan? Svårare än så är det inte. Fast att vara otrogen och inte säga kanske är lättare.


5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: Japp! Man vill ju framstå som perfekt, när man är med perfekta personer.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: Nej. Så elak är jag inte.

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Svar: Min så kallade "pojkvän" bor många mil härifrån, så  jag känner inte hans kompisar.

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Verkligen inte! Jag brukar aldrig kommentera anonymt.

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar: Kan ha hänt. Men inte stor fuskande, (om det nu gör skillnaden)

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: Nej. Det kan jag inte påstå att jag tycker.


11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: Nopp! Det är hemskt men jag har något emot tjocka personer. Inte mulliga personer då som tycker de är tjocka, utan tjock tjocka personer som väger över 90 kilo. Och om det skulle hända till den jag tycker (kille) skulle jag nog försöka ge upp.



ALLA som läser ska göra utmaningen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Omg no! ditt svar på tvåan va weord ^^ haha

2008-12-05 @ 21:35:29
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0