Zgjedh cka te duash… Pse unë?


bild: google.se

Një gjë eshte e vertet, Une, Ida e urrej te zgjedh. Kurr nuk dua te zgjedh, gjithmonë e kam problem me zgjedhur. Kur kam dy pare kepuc me zgjedhur nuk mundem te zgjedh, nese dikush me thot zgjedh cka do te besh, them nuk e di, dhe dua te jem ne mbas, sdua te zgjedh. Pse sdua te zgjedh? Sepse nese zgjedh do i them vehtes, eshte faji jot sepse ti zgjedhe, dhe perata sdua te zgjedh asgjë. Se nese ështe zgjidhje e keqe mundem me dhën nuk zgjedha une dhe skam faj une. Ka momente që e bëj vehten si perfekte, apo ma mire e lauj rolin e nji goce perfekte, dhe shume here i them motres, pse zgjedhe kyt rrugë (kur zgjedh mos me rregulluar kervatin, ose mos me la pijatat).

Pse te zgjedhesh? Dua që tjeret te zgjedhin dhe ater shohim se ku dalim. Por e di që ne kyt jete duhet te zgjedh, por une e urrej, sepse sdua te urrej vehten per nji zgjedhje te keqe, te pa duhur. Dhe me keto fjalë po te them Arjovisi, nuk do zgjedh as edhe nji gjë. Zgjedhjen e ke ti ne dorë....!


Kommentarer
Postat av: vissi

euuuuu une te zgjedh eee

2008-12-05 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0