Dita e sotme!

Dita ime filloj ne kervat deri vone (12:00 te dies). Ngaqë mbrëme me mori gjumi shume vone (3:00)! Jo nga që isha ne Pub apo disco por po mesoja deri vone! E di cka mendon, goce e zgjuar jam:P. Jo se shaka po bej, se nuk ben ta lavderosh vehten, se nuk eshte mire!

Meqë jam ne vitin e fundit dhe ca muaj do e mbaroj shkollen, ater ma mire te mesoj sa te mundem, që mos te me mbet merak. Dhe ne vere mundem me be cka te dua, pa u ndjehur keq:)

Dita vazhdoj me msn dhe televisor. E pa besushme gjith dita me ka kaluar ne dhomen time:(
Por sdo ankohem sepse kam folur me nji yll që e kam shume xhan, dhe besoj që e din cili ështe;)

Kaj her mendoj se cfare jete kote kam që rri kaq shume ne msn, por ater mendoj se sjam vetem dhe ka shume njerz që rrin ne msn! Por prap kjo sdo thot se edhe une duhet me u bë si ata, por cka te besh, njeriu ben si te tjert!

Kaq per sot, Por shihemi rradhen tjeter, (neser)

Kaloshi sa ma mire, (per ata që po e lexojne kyt text)

Dhe mos harroni te ktheheni per ta lexuar faqen time ne internet!

Muuuuah to all of you!

Kjo ne foto jam une, (perat që sme njohin)-------------------------------------------->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0