Försoning

Igår kollade jag på Försoning.
Filmen i sig var väldigt spännande, men svårt att hänga med, (eller är det bara jag som tycker det?) Filmen hoppar fram och tillbaka i tiden rätt mycket, men den är en underbar film. Det handlar om hur en lögn kan förstöra andras liv. Och att man inte väljer i vem man blir kär i...! Jag ÄLSKAR när Robbie (i filmen) säger:
 ` I will return, find you, love you and Marry you and live a life without shame"  Visst är det vackert sagt? Historien Kan börja om...! Visst kan det, men det är jädra svårt...! I all fall så tyckte jag att filmen var jätte bra, och jag rekomendera den starkt:)


Idag blir det bara städ och kanske åker iväg o bada, men det
ser inte så ljust ut, för det är rätt kallt ute...!
Have a nice day ...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0