STUDENTEN 9/6-08

Dagen började med att jag gjorde mig i ordning:)
KL.8.00 på studentdagen

Efter kyrkan kl: 11.00 och fotografering med klassen och mat på Bönan hann klockan bli 17.00
Och utsparken ägde rum:)
Jag med nallar runt halsen och blommor som jag fick av familjen:)
Jag och Silva

Jag med blommor runt halsen, jädra vad ont jag hade den dagen.

Me:)


I den här åkte vi:)
Lägg märke till texsten
"Efter tre år slit blev vi inte ett skit"
(not true):P

Tårtan

En till tårta med blommor och champange + en present jag fick
Silvas Present

Jag visar upp mitt namn på tårtan med en

Plastisk studentmössa


Min student plakate


Mera bilder kanske kommer med tiden!
Måste be folk skicka de bilderna som de har tagit på mig!
Emelie har säkert ett par hundra:P

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha :D kul att höra!

2008-06-11 @ 23:41:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0