Torsdag

Hej Hallo Hi Holaimage105
För er som har läst min blogg, har märkt att jag har skrivit på engelska.
Varför? Inte för att jag är bra på engelska,
men för att jag ville att alla ska kunna läsa min blogg.
Samtidigt så är denna bloggen för min skull, så att jag ska kunna
se hur mycket jag har gjort i mitt liv.
Det är synd att jag inte började blogga för ett år sedan, då hade den här bloggen
varit mycket roligare!
Men  men, man får väl ta och festa lite mer så att det bloggen och mitt liv blir roligare än det är nu.

Dagen
Idag har det varit en slapp dag!
Sov till sen, kläde på mig, ringde Em och stack till stan utan Emelie:(
Istället fick jag stå ut med min syster.
Men det var värt det, för jag hittade ett par fina jeans hos Vero Moda.
 Så här ser de ut!
Kostade bara 299 kronor!


Nu blir det sängen för min del, klockan är mycket 1:17!
P.S. Jag dör av längtan till imorn, för då ska jag och Em måla hennes vardagsrum:)
Jippi!
Muaah to you all, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0