Ledig!

Hej o Ho!
Hur är läget med er alla?
Själv är jag fortfarande sömnig, känns som att jag aldrig kan få nog av att sova! Älskar att sova!
Jag har kommit på att det bästa sommarjobbet för mig, är hos någon affär, där man får prova hur det är att sova i de nyaste sängerna, exempelviss hästens säng;) Vad härligt det hade varit, men tyvärr finns det inga såna jobb man kan få:( Aja, thats life!

Dagens planer
♥ Klä på mig:P
♥ Ta en dusch!
♥ Läsa på spanskan ( prov på måndag)
♥ Försöka göra klart psykologi arbetet
♥ Plugga matte, (Nationella på fredag)
♥ Hitta bikini som jag ska ha med mig imorn! ( ska på spa med en ängel;))
♥ Sovaaaaaaaaaaaaaa!

Mer än detta kommer inte att hända! Få se hur mycket jag orka!
Puss o Kram, och ni som känner mig, syns på stan!
Ciao ♥ ♥

P.S. Längtar till sommaren!
image177
                                        ( Jag & Min syster, sommaren 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0