Ny vecka;)

Hej o Ho!
Ny vecka och nya tag i skoan, men snart är allt över!image208
Efter spanska provet på ondsag kan man njuta av veckorna som kommer:)
Och vet ni, BALEN, är på fredag! Ska ta så många kort och pappa ska filma med;)
Heheh kommer att blir sketa kul!
♥ Smycken ( köpa imorn)
♥ Klänning ( Done)
♥ Skor  (done)
♥ Håret ( ska fixa själv, ni få se hur fint det kommer att bli;)
Dock har jag ej pratat med min balpartner:( Men han hör av sig snart, får man hoppas!
Ja just, han satt utanför matasalen och jag tänkte gå fram och prata med han, men tack
gode gud jag ej gjorde det. Efter ett tag kom han förbi entren med flickvännen, tänkt om jag hade gått fram och sagt, du ringer väl snart, elle något annat och hon hade hört det. A ja men hon vet att vi ska gå tillsammans, men ändå!

Skolan har väl vartit okej! Han göra nåra uppgifter i matten och spanskan gick skit, men man får väl plugga en hel del för att klara provet! Uh, hatar spanskan!
Ja just, hann städa skåpet också, nu ser det fint ut:)
Mer än detta har det ej hänt. Ikväll blir det att ta det lungt och plugga på spanskan:)
Och prata med K så klart:)
Ciao loverS:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0