- Twilight -

Världspremier den 21 november!

Den mest efterlängtade filmen som är baserad på boken " Om jag kunde drömma", är snart på bio.
OMG det kommer inte att blir stor, eller större utan störst sedda filmen ever! Om du inte har läste Stehpenie Mayer böckerna om Lovely Edward och söta Bella då MÅSTE du läsa de innan filmen.

Jag hoppas verkligen att man inte blir besviken på filmen, men det kommer jag att bli, för filmen är otroligt bra.
Måste låna den sista som är på engelska, inte min favorit ämne, men jag lägger gärna tid på att läsa den.

O no jag kom på att den 21 november ska jag kanske till Köpenhamn, och då kan jag inte se den:( Få se den i danmark, men med ingen Svensk texst :( Hur ska det gå?
Få skita i Köpenhamn, det är svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0