What Happens in Vegas



Hej o Ho!

Dagen började inte bra, då jag fick vakna klockan 10.00 och för att bussen till stan vid 11:10 (Väldigt tidig för min del). Efter stan kom jag hem, lyssnade på gamla låtar (albanska låtar) och kollade på gamla bilder, vad man förändras utseendemässigt egentligen, dock inte till positivt.


Jag har hunnit plugga på Bokslutet med. Det börja klarna lite, men inte helt. Men det går framåt. Nu har jag lagt ner böcker och kollar på Idol och dricker PowerDrink, snart ska jag kolla på " What happens in Vegas" med Camera Diaz och Snyggingen Ashton Kutcher. Hoppas den är braJ

Mer än detta har inte händ och kommer inte att hända ikväll. Jo sova också så klart.

Filmen:


Källa: www.google.com

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aaaaah hjälp mej med bokslut fattar inte xD har ej börjat.

2008-11-28 @ 23:33:13
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0