Fredag

Hej O Ho!
Vilken dag och klockan är bara 11:00!
Idag vaknade man upp tidigt för att fixa den trådlösa internet, och gissa om den funkar?
Nopp, så klart den inte gör. Så jag fick ringa de som hjälper med att komma åt internet, genom trådlös router.
Där fick jag prata med en jätttteee trevligt kille som små skrattade åt min dumma försök. I alla fall fick jag hjälp och skulle prova allt från början, då vill den inte heller. Så vi provar typ 3 olika metoder, och till sist kom vi fram att det är fel på varan, så nu måste jag till Kristianstad och byta skiten. Tänka sig att den jag skulle köpa ska vara fel på, why?
Jag orkar inte ta tåget och bussen till OnOff i Kristianstad, fuck the internet, I am tired of it!

Och jag som är ledig idag:(

Köp aldrig en router på ONOFF.

Köp ej denna skiten!
Bye all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0