New Router:)

Hej och Hallo.

Hej är man här igen till Router historien och idag har jag en ny route, alltså den funkar nu, men nu funkar inte Internet till den gamla datornL Varför ska det vara så krångligt?

Jag köpte ju en nätkabel så det kan funkar till gamla datorn men, icke sann icke att det funkar.

Jag vill ge upp men det går inte, måste fan ha internet till min laptop, så är det bara!

Idag blir det en lugn dag, det kommer några gäster och jag ska baka TVÅ pajer, en med hallon och den andra med jordgubbar. Inte nog med det, nu vill mamma ha morotskaka med, så det får blir det också. Vilken snäll dotter jag ärJ Sen till kvällen kanske Em kan komma hit, eller juste det jag, hon ska på bio med Anna, kanske ska åka med dem:P


Pajen som jag bakade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0