Söndag

Jag och Gerta 
 i Hemlandet

Jag vill tillbaka till Havet! Jag saknar havet, folket där och M. I wanna go back! Jag vill ligga i min stol och vända huvudet och se M, som sitter i sin stol och kollar så söt åt mitt hål, och små le när han ser att jag kollar tillbaka, Och jag vill vakna klockan 5 på morgonen och springa vid havet med M, Och jag vill dricka hans cappucino. I wanna go backa to the Beach! Måste dit nästa år med.


God morgon allihopa.

Nyss vaknat och mår prima, dock skriker mamma lite för att det första jag gör, när jag vaknar, är gå ut på Internet. Hon har i för sig lite rätt men jag är inte ensam om det. Finns folk som är ute på Internet dygnet runt, så då så: P

Idag blir det en lugn dag, ska dock leta lite fakta om Acta, ett företags som vi ska skriva om.

Imorgon blir det skola, och vi ska renskriva några svar typ hela dagen. Uh, men det blir nog kul. Jag Rwan och Sanjin, japp alla är invadrar! Vi har Svenskar i vår lag med, Joacim, Niclas och EmilJ

Well in off about that. Now I have to leave and eat breakfast. Later on maybe I can go to Em, it was a long time sense I saw her. I miss that girl.

Have a nice day

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0