Då var man tillbaka Igen och Igen


Idag blev jag påmind av Alexandra att jag faktiskt har en blogg. Gud jag hade nästan glömt bort att jag bloggade varje dag innan och nu har det gått många veckor utan att blogga. Men jag ska försöka börja skriva lite då och då, men inte varje dag. Det pallar jag inte. ( Palla säga Palla)

Idag var jag i skolan och fick reda på att vi fick 8 poäng på vårt arbete och 10 var max. Snacka om att vi var glada. Genomsnittet föra året hade varit 4 eller var det 5? Men vi fick hela 8 poäng. Men det är vi värda, så mycket som vi jobbade med det arbetet. Hur mycket bråkade om tabellerna. Pierre är ju så god, han gillade att vi varierade tabellerna och opponering gruppen klaga på det. Vi fick också skapa ett system till 24 bilder. Komplicerad, så jag orkar inte berätta hur det gick till. Nu ska jag sova. Har inte sovit tillräckligt på veckor. Ja just det, Jag är ledig en hel vecka. Gött. Ha en bra dag.


P.S. Jag bjuder på en bild som jag tog framför kungahuset i Stockholm. I love Stockholm. Emelie vi måste dit tillsammans. Vi kan boka biljetter redan nu, så blir det billigt som fan. Vi betalade bara 158 kronor för tågbiljetten till Stockholm. D.S.

P.S 2. Ja, Alexandra jag ska skicka bilderna snart. Men jag har inte många bilder på Er!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Yeah härligt betyg. Men skicka de poå staden o oss :) Du tog ju massa ego pics ^^ Snittet va fyra i år tror jag :P

2009-04-07 @ 22:41:30
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: selma

de e väl inte många veckor sen du bloggade hahaha:P:P. Du får skicka bilderna till mig oxå

2009-04-07 @ 23:49:56
Postat av: stimmitan

Tjeeena! Sugen på lite annorlunda humor!? Besök sveriges nya humorblogg! www.torrhumor.com

2009-04-07 @ 23:53:41
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0