Ledig Onsdag:)

                                (På bilden: Jag i Stockholm, på gamla stan området)

Klar med laboration tre. Gött. Det gick hur smidig som helst. Jag skrev ner alla frågorna på papper först och sedan på powerpoint, mycket lättare än att direkt göra det på powepoint. Jag fick tre frågor på några och andra fick bli fem frågor. Skönt att man är klar. Nu är det bara att läsa vidare i boken som är på engelska. Har min stora Svensk-engelska lexikon med mig, så det ska väl gå bra. Mer än laborationen har jag inte gjort idag. Eller jo, jag pratade med Emelie med. Imorgon blir det fika med my lovley friend Emelie. Det var ett tag sen man träffade henneJ. Ha en bra dag ni som läser min blogg.


Visst ser bilden inbjudande till att plugga?

Kommentarer
Postat av: zejnullah

Varit i stockholm inte sakt nåt?:P hehe

2009-04-11 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0