Stan med Emelie


(Me on the picture)
Hej o ho allihop. Idag vaknade jag tidig och åkte in till stan med kära EMELIE. Vi fikade, shoppade och hade allämnt roligt. Ni vet den väskan som fanns på MQ som du Selma ville köpta. Jag hittade den på MQ i stan och jag köpte den. Plz dont hate me:P Men det var skit fin så jag var tvungen att köpa den:) Annars hittade jag en jätte söt t-shirt på Lindex och ett par solglasögon men jag har handlat så mycket i Stockholm så jag köpte inte de. Nu är jag hemma och kollar på Tv. Det har varit en hel underbar dag idag!

Kommentarer
Postat av: Rwan

Haha så väskan blev din till slut:) kan du skicka stockholm bilderna till mig?

2009-04-09 @ 19:59:05
Postat av: Ida

Ja det kan jag:) hahah yes väskan blev min och den är så jädra snygg! (sorry)

2009-04-09 @ 20:24:00
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0