240209


                                           Ny header och ny profil bild, Do you like it?

Hej allihop. Hur är läget med Er? Hur har dagen varit? Njöt du av solen?

Själv mår jag, se sådär. Är riktigt trött och sömnig. Men det kanske går över snart. Idag har vi haft den första föreläsning på Organisations teori som var mellan 10:00 - 13:00. Den bästa tiden man kan ha. Och vi går bara två dagar i veckan, tisdagar och torsdagar. Vår lärare heter Leif som är en gammal och seg människa som få en att somna. Vi få se hur det går. Dagens föreläsning var som ni kanske har räknat ut segt och tråkigt. Vi få se hur torsdagens föreläsning blir.


Som ni ser har jag ändrat min bloggdesign också. Var tvungen att förändra den, då somliga inte vill vara inbladat i min lilla blogg. Så nu ska jag ta bort några bilder på gnälliga personer men inte alla kommentaren för de vill jag ha kvar.


Dagens höjdpunkt
är att vi börjar lagom sen och slutar lagom tidigt på vår nya kurs.

Nu ska jag kolla vidare på Gilmore Girls och äta mat med. Ha en underbar dag allihop. Ja just det, nu slipper jag skriva på albanska med, halleluja moment!

(P.S Ti që doje ti hjek fotot tua, tani i kam hjekur, nese e sheh naj foto që kam HARRUAR ti hjek thuaj dhe do e hjek pa problem. Per kommentet nuk e di se si hiqen jam munduar po nuk punon (me fal).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0