Bad girl gone good!

Jag måste börja det här inlägget med att berömma mig själv. Jag vaknade av honom den snygge killen nedan, så hans bild på syrran dator och plösigt kände jag mig glad. Jag åt mat och tänkte duscha. Mamma och pappa skulle iväg så jag tänkte, nu kan jag duscha med dörren öppet (älskar det). Istället för att duscha satta jag på en videokassett med Indiskmusik. Jag älskar energin i låtarna och de dansar jädra bra med. Men musik på högsta volym lyckades jag STOR städa HELA lägenheten. Alltifrån att damsuga, ta bort alla damm och ja allt som skulle göras. När jag väl var klar då tog jag den efterlängtade långa duschen med öppen dörr samtidigt som jag hade musiken på högsta volym.  Duktigt eller vad? Städa behöver inte vara tråkig, sätt bara på lite piggande musik så går allt lättare.


Dagens höjdpunkt
är att jag fick duscha med dörren öppet. Och att jag lyckades städa hela vår lilla lägenhet.


Ikväll ska mina kompisar ut och festa hos Harry´s. Jag vill med följa med, Men ikväll är det också BIGBROTHERALBANIAN2 showen och ikväll åker en ut. Jag måste se den för den går inte på repris. Fan med. Så jag kan tyvärr inte följa med er Emelie och Anna. Förlåt. Det låter så dumt att ha ett program som ursäkt, men jag måste se den. Kanske vi kan dra dit på en fredag någon dag?


Nu ska jag baka något gott. Kanske morotskaka eller jordgubbspaj om vi har jordgubbar. Ni få ha en underbar dag. Love you all.


Miredita miq dhe mikesha. Ckemi? Si po e kaloni fundjaven? Festa? Disco? Une po e festoj kyt fund jave duke rregulluar dhomen time dhe gjith shtepine. Pastuar, duke fshi dhe duke lagur lulet, hehe. E di jam bë goce e mire sot. Gjithmone kur nuk ështe askush ne shtepi me pelqen te pastroj dhe te rregulloj gjërat, por jo kur ka njerz ne shtepi. Pervec që me pelqen te pastroj kur jam vetem ne shtepi, me pelqen shume te bëj dush me derë te hapur duke degjuar musikë me volumin ne maximum. Ska ma lezet. Tani dini një gjë ma shume për mua:).
Sontë ështe e shtune që do thot. Bigbrotheralbania 2 show jepet ne kanalin topchannel dhe që Ida do e shikon. Ne fakt sonte do dalin shoqet e mia ne pub por nuk mundem me ik me ato:( Do doja shume te kercej sonte, por nji here tjeter ndoshta. Shpresoj që keni kaluar një ditë te bukur. Une tani do bëj një ëmbelsirë per sonte dhe do rri ne shtepi. Kaloshi sa ma bukur. Ju dua shumë!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hmm varför gillar du duscha med öppen dörr? :S

2009-02-21 @ 17:59:16
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

om det va den killen på bilden så va det väl en bra ursäkt^^hehe.. ja Absolut Torr funkade verkligen. Hade iaf inget svett av den skjortan alls asså... skulle köpt den från början men såg ej att den fanns.. ja det gjorde ont som fan hela natten men de kan ha varit för att jag trots allt hade rakat mig dan innan. Antar att de va dfr!... puss baby

2009-02-22 @ 13:24:16
URL: http://prinsessanpaalerten.blogg.se/
Postat av: Ida

hehehe nej det var inte för han, tyvärr:(

men var den som var brevid den du köpte?

får man raka sig efter man har använd den? vad bra att den funkar. hade ni kul igår?

2009-02-22 @ 13:30:00
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: Bubla

Tungeli. Krejtrastësisht hasa në blogun tënd.

Më la shumë përshtypje të shkruajturit edhe në shqip!

Nëse do mund ta vizitosh bloggun tim:

www.bublaferizi.blogg.se



Përshëndetje

2011-12-17 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0