Handlat mad med....


Då har man handlat mat med mamma. Jag är otroligt förvånad att det gick så smidig att handla med mamma. Alltid när vi handlar mat eller kläder brukar det alltid bli bråk mellan mig och mamma, då hon alltid ska få som hon vill. Men inte idag. Att handla mat är lite jobbigt och man måste bära tunga kassar. Sen fick vi lite problem när vi skulle betala, för då funkade inte kortet, (pinsamt). Men det var inte vårt fel utan kassaapparaten var offline och hon bad oss dra kortet ändå, hur dum var inte kassörskan? I alla fall gick hon iväg och fixade med kablarna och sen funkade kortet efter några minuter.


Nu är jag hemma i min säng och äter Tik Tak (Team Orange) samtidigt som jag kollar på tv.

Kanske jag skriver igen senare på dagen, jag har flyt när det gäller bloggandet idag.


Shqip!

Dy skrime ne nji ditë, cka thua tani ti zemer?  Sot sa u cova nga kervati hengra buk och ika me mamin me ble ushqim. Ështe hera e parë që une dhe mami dalim per me ble dicka dhe me ardhur ne shtepi ma bë shamate. Duhet me e shkruaj ne kalender kyt ditë. I vetmi problem që kishim sot, ishte karta që deshme me paguar gjithcka nuk punoj, POR nuk ishte faji jone por aparit ishte offline dhe shitoria nuk e kishte pa, (budalle apo cka?). Tani jam prap ne kervatin tim dhe po shikoj tv, me tik tak ne gojë!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0