Helg


(Bilden tagen av mig själv i Italien. I wanna go back to Italy. I loved the Pizza)

Hallo Hallo.

Gud vad det var skönt att sova ut idag. Hela veckan har varit stressigt och jag har fått vakna tidigt varje dag. Men nu är man utvilat. Klockan är inte mycket, så jag har inte hunnit göra något spännanden (inte för jag brukar göra spännande saker), men jag har faktiskt vaknat tidigt för att vars en helgdag(enligt mig). Klockan 11:00 var jag uppe och kollade på tv, sen gick jag upp från sängen och städade mitt rum med musiken på det högsta volymen. Tog en dusch och nu har vi gäster.


Idag blir det en slapp dag, jag tänkte ta och ringa en kompis och fråga om hon vill fika med mig, men nu fick vi ju gästerna, så det gick inte. Just det ja, vi har en läxa till på måndag med, fan.

Ha en underbar dag allihop. Kanske jag skriver senare mer, om något nytt händer.


Koha per te shkruar ne shqip tani.

Dite e re dhe energi e re. Kjo dite  e bukur filloj, duke i cua sms nji engjull, sa me ka dalur gjumi. Dhe sigurisht që dhe mora nji sms te bukur nga ai cuni pa emer por që e therrasim V. Sot jam cua pak a shume heret per mua. Kam rregulluar dhomen time, me musiken me maximum. Bera nji dush dhe tani kemi ca miq te babit dhe mamit. Sa goce e mire jam bë, bëra kafe per miqt sot. Goce shtepie apo cka?

Per sot skam naj plane te madh, do rri ne shtepi dhe dom e duhet me mesuar se kam provim edhe ca dite, dhe kam ca mesime që i kemi per te hënenL Kurr nuk po mbaron kjo shkolla, tani ma ka merzitur pak si shume. Dite te mbare te gjith. Ndoshta shkruaj prap ma vone, nese ndodh naj gjë e re. Kaloshi nji ditë sa me te bukur te gjith.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0