Heliga Söndag...


Ny dag, nya krafter och ett nytt inlägg här på bloggen.

Problemet är bara, vad ska man skriva om? Jag vaknade för en timme sen för att vi fik några gäster redan klockan 12:00. Men det var skönt att gå upp från sängen på 5 minuter. Något som jag inte gör på helgerna. Det var alltid minst 30 mintur för mig att gå upp och klä på mig.


Dagens planer är små. Jag ska nog bara vänta tills klockan bli 18:00 och sen kolla på kanal 5 till sent på kvällen. Idag är det söndag och det betyder att One Tree Hill börjar, sen är det GossipGirl och sen får man vänta lite till Trollkarlens hemligheter börjar. Nu när man är ledig känns det lite konstigt att man inte har något att plugga till, fast skön är det också. Jag måste beställa nya böcker till kommande kurs, Rwan om du läser detta, please send me the list.

Ni få ha en bra dag. Kanske jag skriver igen om något kul händer.


Mirëdita zonja dhe zonjusha. Ckemi? Si e kaloni? Si fjetet? Une kam fjetur shume mirë, edhe pse me erdhi keq që ARJONI doli ne nominim:( Por pak mirë që ti V nuk mundesh me cua shume sms tani dhe nuk mundesh me e bë që te dalin jashtë nga shtepia. Nuk e kuptoj pse e kan nominuar? Ai ështe ma i bukuri, pa at sdo ket ma show dhe sdo ket ma goca që do e shikojnë BigBrotherin. Nuk e kuptojne ata që une e lash pa ik ne pub vec me pa ARJONIN dhe del ne nominim:( Bobo KATASTROFE E MADHE. Nuk e di a e patë te zgjuaren Mimoza që kishte thën, nuk kam puthur kurrë një djalë, kam një te dashur që e ka emrin Pol që ështe i famshem (ndoshta Poli i bigbrother 1) dhe që ka pasur nji djale biseksual. Haha. Pergjigja e zonjes Mimoza ishtë. Jo nuk kam puthur kurr një djalë (rrena e madhe mendoj une), dhe që po i pelqen ai cuni me ermin Poli, dhe që kishte rrejtur që ka pas një te dashur biseksual. Aq mend ne koka ka ajo gocë.
Nejsë e lëm BigBrotherin. De kush te dojnë. Por JO Arjoni.

Sot jam zgjuar heret sepse na erdhen ca miq. Nuk e kuptoj pse do ju pelqen me ik tek trejet aq here? Apo dojnë që ta gjejnë shtepinë rrumojë, por shtepia jonë nuk eshte kurr rromujë që ju iku kot puna nese kishin ardhur me at qellim. Nejse. Tani jam e zgjuar, do ha bukë dhe pak dhe do shikoj tv gjith diten. Ketu në Suedi ka shumë borë dhe ska cka me bë njeri jashtë, që ma mire te rrish në shtepi. Shpresoj të ja kaloni një ditë shume te bukur. Ju dua shume. Dhe ti zemer me mungon shume. Dite te mbare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0