Ledig dag IGEN!

Hej o Ho.
Hur är läget med er? Själv mår jag prima. Kanske det bero på att jag har varit aktiv idag. Jag vaknade klockan 9:00, tog bussen till stan, gjort hål i mina öron köpte lite ansiktskrämer och tog bussen hem. Åt mat hemma och det var dags att bussen till stan igen. Kollade lite på Vero Moda och hittade en jätte söt vit blus för 50 kr och köpte inte den, shoot me. Problemet var att den fanns bara i S och inte i XS men det skulle sitta lite löst med skärp i mitten. A ja kanske man få gå och kolla på den en annan dag.


Nu är jag hemma och är rastlöst. Jag har saker att göra (som läxan) men jag hatar denL Imorgon blir Kristianstad redan klockan 9:30, då vi ska intervjua folk på stan. Hoppas det går bättre den här gången. Vi måste bli klara med skiten så vi kan börja göra klart arbetet. Sen är det tenta dags snart med.


Just det ja, jag överförde lite pengar från fonden till ungdomskontot så nu ska Alexandra få sina pengar. Förlåt att du fick vänta så längeL

Ha det gött allihop.


Tani duhet me shkruaj dhe ne shqip. Mos me ken per ty zemer, radhe kisha shkruaj edhe ne shqip ne adressen time.
E di kam shkruaj " Tani dhe ne shqip" por shume pritoj me shkruaj dhe ne shqip. Nejse.

Cka ka te re nga ju? Po keni kohe te fleni deri vone ne mengjes? Po shkoni ne shkollë? Po luaj jeta me ju apo po luajni ju me jete? Jeta ime po luan me mua, dhe une po e shijoj. Ma mire kishte lujtur jeta nese ti zemer do ishe ketu, por ck ate besh, keto i paska jeta. Dhe keshtu ështe kur e don ma te miren dhe jo po thua diken sa me e pasur afer!


Sot isha ne qyetet dhe bleva ca gjëra që mu deshten. Dhe kryva ca punë që kisha tek banka. E din cka po mendoja. Gjithcka është bë shumë e shtrejtë taniL Biljeta e trenit ben ma shume, rrobat bëjne ma shume. Gjithcka nji katastrofe e madhe. Degjova sot ne lajme që SAS kishte krisen ma te madhë kyt vitë. Nese per SAS spo ec puna mire, vec paramendo se si eshte ekonomia ime, krejt ne fund te fundit. Kaq kisha per sonte. Jua dua sa me doni. Naten.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nee inga intervjuer på stan tack xD

O pengarna kommer välbehövda :)

2009-02-03 @ 23:05:28
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0