Min dag..


Min dag. Vakna med the Voice med Kenza. Trist och stel var hon, men bättre än Bella. Kenza har inte en gnällig röst, plus på kanten. Efter tv tittande och frukost tog jag bussen till tågstationen för att ta mig till skolan med tåget. Vi försökta göra marknadsundersökningen, och jag var bäst (kaxig jävel, det är jag det). Men ärligt jag frågade alla och gjorde klart den på tåget. Nu har jag frågat 30 stycken, där 17 är killar och 13 tjejer. I morgon får vi jobba vidare med arbetet, sjukt tråkigt, men inget att göra åt det.


Idag fick vi tentan tillbaka med. Jag klarade den här tentan med, känns skönt men sorligt med. Jag var bara några unka poäng från högsta betyget, och jag sa högt, vad elakt av våra lärare. Gissa vad han stod bakom mig och sa, var du en poäng ifrån högsta betyget? Vad gjorde jag? Jo jag bokstavligt talat sprang därifrån. Hur dum är man? Jag har ju han i statistik 2 med. Jag vill inte till räkneövningarna länge.  

Nu är det Top Model som gäller och sen duscha och sova. Vi hörs imorgon. Love u all. /Ida


Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Tävling :)!. Jag har lagt upp två kändis, men täkt deras ögon & du ska gissa vilka två kändisar det är :). Lycka till & ha det bra

2009-02-04 @ 21:00:47
URL: http://robiinho.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Tävling :)!. Jag har lagt upp två kändis, men täkt deras ögon & du ska gissa vilka två kändisar det är :). Lycka till & ha det bra

2009-02-04 @ 21:01:58
URL: http://robiinho.blogg.se/
Postat av: djj

po fol shqip mi zemer

2009-02-04 @ 21:14:31
Postat av: Rwan

Hahaha, du e allt rolig du;)

2009-02-04 @ 22:12:45
Postat av: Ida

Hahaha, nuk po e kupton cka kam shkruar zemer? Ndoshta sepse sdua qe ta kuptosh:P Nese don ben si shoqe e mia, merr nji fjalor ne shqip dhe suedisht dhe perkthe:P Te kam cum xhan zemer

2009-02-05 @ 14:12:07
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: Anonym

o zot o zot sa sexy qe ke dale,ti je sexy perhere por...te dua shume engjull

2009-02-05 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0