Onsdag..


God morgon allihop.

Ni kommer att bli chockad när vi hör detta. Jag har vaknat klockan 8:00 på en ledig dag! Det händer ALDRIG. Helt sjukt vad mycket man får gjort om man vaknar tidigt. Jag har varit i stan och gjort några ärande, (hahaha) Jag har varit hos banken. Jag har betalat mina räkningar (vuxen eller vad) jag har ätit frukost och jag har fixat min blogg. All detta bara på en morgon. Känns skönt.


Det här med skolan känns jobbig nu. Först var det katastrof att vi hade för mycket skola, nu är det katastrof (hos mig) att vi har för lite skola. Man bli aldrig nöjd. Jag är så rastlös och vill göra saker. Emelie, vill du hitta på något med mig (om du nu läser min blogg). Du måste svara inom klockan 17:00. Skämtar bara, jag ringer dig nu!

Annars ligger jag på sängen och kollar på Ellen samtidig som jag skriver detta inlägg. Ha en underbar dag, så kanske vi hörs senare. Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0