Vänner


(Ursäkta outfitbilderna på mig, men jag har två av mina vänner på bilden därför fick den här bilden vara med)

De mest värdefulla minnen som har hänt hittills.

  

Låt oss börja med mina vänner under gymnasiumtiden.


Emelie
- Min bästa kompis, my bitch, min högra hand, min glädje, ja hon är allt man kan önska hos en kompis.

♥ Anna M - En klass kompis, som är hur modig som helst och vågar gå sin egen väg. Befinner sig i Lima med sin pojkvän.

♥ Anna G - En klasskompis under en kort period.

♥ Lydia - Den grymma ryska tjejen som verkligen säger allt rätt ut, men som inte bry sig om någonting eller någon.
Förlovad och befinner sig I Stockholm med hennes älskling.

♥ Anna P - Den snälla Anna som är söt som en sockersaka. Henne har man känt sen i sjuan och alltid tyckt om henne, and still do.

Jag och Emelie träffades första året på gymnasium. En typiskt svensk tjej, blond och blå ögon och blyg. I början pratade vi inte mycket, men när vi väl pratade var det alltid roligt och man kände sig trygg i hennes sällskap. Min kära Emelie och jag har gjort bort oss en massa gånger.


Första pinsamma händelsen.

Det var en vacker dag i början av skolåret, solen värmde oss i det gröna gräset vi satt och pratade, jag, Emelie, Anna M, och Anna G. Medans vi pratade lyssna Em (Emelie) på musik, och var helt bort i sin egen värld. Efter en stund sittande i gräset och går en jädra snygg kille förbi, och då ropar Em HÖGT, Fan vad snygg han är. Gissa vad som hände. Snygge killen vänder sig och tittar åt vårt håll, och som inte det var nog, skriver Em en gång till, Trodde ni han hörde. Kanske detta inte låter rolig när man läser det, men i den stunden var det skit kul. En händelse man sent kommer att glömma.


Pinsamhet nummer två.

Anna G, var en av de man var med i början av gymnasiet. En väldigt söt tjej med skit snygg kropp och smart var hon också. Det som Anna sa som jag tycker är värd att minna är, när en kille (igen, men inte samma kille) gick förbi bänken där vi satt, och Em (igen) säger snygg kille (igen). Och då säger Anna, honom känner jag utan kläderna. Alla gapskrattade och ja klart killen fattade vem vi skrattade åt.


Fortsättning följer.......


Kommentarer
Postat av: Lydia

Fint att skriva om sina vänner..

Men bryr jag verkligen mig inte om någon eller något?

Blev bara lite häpen..

2009-02-28 @ 21:28:02
Postat av: Ida

Jag gjorde inte det för att bevisa att jag bry mig om något, för de flesta vet att jag gör. Sen om du bry dig om mig eller andra det är upp till dig. Min blogg handlar om mitt liv och minnen som jag vill minnas när jag bli gammal (om bloggen nu kommer finnas kvar) och då måste du vara en del av det för vi har omgås rätt mycket under gymnasium. Och alltid haft rolig ihop:)

2009-03-02 @ 11:56:42
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0