Väntar på skolbussen i skolan!


Just nu sitter jag i skolan och gjorde klart en del av vår statistik arbete. Det gick snabbare än jag hade förväntat mig. Det tog bara 40 minuter och nu sitter och väntar på bussen som ska ta mig till Tågstationen. Sen blir hemmåt.
Ja, vad ka man säga mer? Jo, dag var det framtidsdagen och alla företag fjäskade (stavas det så), men vi utnjyttade de också.De fick svara på våra fina enkäter, så nu är vi klara med de. Hur skönt som helst.

Ha en underbar dag allihop.  Kanske skirver mer på bloggen när jag kommer hem (inte för någon sitter och vänta på mina inlägg, me i alla fall)


 Fol shqip me tha dikush, që tani po shkruaj shqip, se me folur ështe pak veshtire. Une tani per tan jam ne shkolle, kisha ca mesime dhe i bëra. Dhe tani po pres autobusin per mem cua tek treni ater duhet me marr trenin per ne Karlshamn. mbas trenit prap autobus dhe me ne fund te fundit jam ne shtepi. Kyt rrugë bëj cdo dite:( Nejse...

Sot sic e kuptuat isha ne shkolle, dhe kishin ardhur shume oraganisatime per me shit gjëra. Por nuk ja u vara shume, sepse eshte nji V që me thot që gjith rrejnë:P Hahahah. Kaloshi sa ma mire. Ju dua sa me doni.

Kommentarer
Postat av: dj_vissi

ciao mio amore,mire je xemla ime e vockel?heheh edhe te shkolla te paskan ardhur eee ato te sas ee hee.apaskan pas ku me e kalu paraditen ose mbasditen edh kane ardhur andej nga ju..xemla ime kjo renia ekonomike rendon tek bizneset,kompanite e ndryshme,fabrikat e ndryshme shume ndersa tek ne ndikon pak me pak normale qe edhe tek ne ndikon pak sepse rrite papunesia mund te rritet nafta edhe pse per momentin eshte me cmim te mire gjithsesi ndikon pak (THEM UNE)TE DUA SHUME JETA IME

2009-02-05 @ 19:02:13
Postat av: Jackeline Perez

i vilket lyxigt land bor du i där du har skolbuss? Kram

2009-02-05 @ 22:04:31
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0