Vilken dag..



(Fika, shopping, glass och vänner = livet)

Jag har haft en helt underbar dag. Vaknade rätt sent, åt en sen frukost och drog till stan, där jag möte Anna, Emelie och Matilda för att fika på Christins. Vi tog en chai latte, och ja, den var inte god, om man frågar mig. För mycket mjölk för min smak. Men det var mysigt att sitta och prata och snacka skit om folk, alltid kul. Sen tog vi en shopping runda i Karlshamn. Många affärer hade fortfarande rea och jag hittade en party linne för bara 78 kronor (kolla bilden nedan). Jag hittade också DE snyggaste skorna som finns, de kostar 500 kr och jag köpte inte de. (Skorna på bilden nedan). Anna hittade ett par byxor och en kavaj för bara 270 kronor tillsammans. Det var tydligen 70 % rea, halleluja. Söta Anna litade inte på mina mattekunskaper och hon trodde inte på när ett par 600 kronors jeans som har 70 % rea, faktiskt kostar bara 180 kronor. Men jag hade rätt till sist. Jag just det jag, vi köpte också absolut torr deodorant, som tydligen gör så att man inte svettas, skit bra när man är ute och festar ju. Emelie fick äran att prova den, få se hur det går. Vi missade också bussen, så vi köpte Ben & Jerry och åt den på busshållplatsen och åt den. Fy fan vad kallt det var. Men gott var det med. Ja, det var min dag det. Har haft väldigt kul och inte pluggat ett skit. Få plugga på kvällen till sen, kanske till 2 tiden.

Hoppas ni med har haft en bra dag. Puss o Kram.


Cfare ditë e bukur që eshtë ken sot. U zgjova vone dhe dola me shoqe per kafe. Ne qytet i takova ca shoqe dhe si gocat folme per thashethemet e reja dhe si e kishim kaluar. Shume lezet me u bashkuar me shoqet e "vjetera" shoqet qe i kam pasur që ne gjymnaz. Mbas kafes dolme per shopping, dhe une gjeta nji bluse te bukru per 8 euroJ dhe ca shoqe blenen do gjëra që ju deshen. Mbas shopping vrapuam tek autobusi por na ikuL Një ore u desht me e pritur autobusin tjeter. Cka te bemim nuk kishim që ike dhe bleme akullore që e hegmem jashte. Jashte ishte - 10 grade ose ma shume, dhe ne tuj henger akullore. Hahaha, ishte shume lezet dhe shume ftohte. Tani jam ne shtepi dhe me duhet me mesuar, se nuk kam mesuar fare sot. Shpresoj se edhe ju keni kaluar nji ditë aq te mrekullushme sikur une. Jua dua shume, do ma shume se tjeteretJ

Kommentarer
Postat av: djj

me behet qejfi zemra ime qe ia paske kaluar mire sot me shoqet,shpresoj qe keshtu tia kalofsh cdo dite tenden,te puth shume shume shume edhe te dua shume shume shume ciao amore mioo ti voglio tantto bene

2009-02-16 @ 22:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0