Äntligen

Jag har världens otur. Som sagt skulle jag göra klart datotentan idag och visst blev den klar.

Men vägen dit var ett helvete. Först kollade jag igenom varje verifikation och jag hittade felet, hade skrivit ett felaktigt konto och jag ändrade till det rätta. Men det visade fortfarande fel resultat, Visma programmet kunde typ inte upptadera allt, eller något. I alla fall vägrade det funka. Så jag skrev om allt från början alla 67 verifikationerna, och till sist blev jag klar och fick rätt resultat. Jag har bara en sak att säga, Tack Gode God att jag inte behöver allt om, för jag hade Dött.


P.S. Alexandra jag är ingen tuffing är vad du nu påstå. Allt var den hemliges V, idé. Still Love you:P


Kommentarer
Postat av: Louise

Tjusig hemsida du har! (:

2009-01-08 @ 09:21:48
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAhaha va de hans ide? :P Aja ses snart i skool! :D

2009-01-08 @ 15:03:11
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0