Back on track....


Godkväll allihop.

Ja då var man tillbaka till bloggvärlden igen. Jag är känd när det gäller skippa blogga på ett tag och sen dyka upp. Fast min kompis Emelie är absolut bäst på skippa blogga.

Vad har jag gjort sen sist?

Tentan är avklarat och jag har pluggar varje dag i en hel vecka på den. Känns skönt att inte känna att man inte plugga på det, sen får det gå som det går. Mer än detta har jag inte gjort egentligen. Förutom fika med kompisarna och liggande i sängen på dagarna.


Imorgon blir det middag hos några kompisar till mamma och pappa. Hoppas det blir kul. Gott lär det bli i alla fall för Barbro (fru i huset) lagar sjukt go mad och ännu sjukt god efterätter.

Det var för idag, nu ska det bli tv tittande igen( I know you are suprised) och sen sova.


P.S. Börja inte tycka om en dj för livet kommer att bli surt som fan (sorry Kenza).

Sov gott allihop.


Shqip


Mirëmbrëma
zonja dhe zoteri. Ckemi nga ju? Cka ka te re e cka ka te vjeter?

Meqë doni aq shume me ditur se si jam une, mundem me ju konstatuar që jam mire.

Por pak m nerva. Sepse nji cun që e dua fort, eshtë si pune dj, dhe ka punuar mbrëme dhe sonteL

Nuk jam xheloze se ai punon dhe jo une, por jam xheloze që gjith gocat do e shikojne dhe me siguri

Do ikun me fol me te. Cka me bë, keshtu kur don ma te mirin.


Cka kam bë keto dite? Nji provim te madh dhe kam mesuar, asgjë tjeter.

Tani do i kthehem tv dhe gjumit. Naten te gjith!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sov gott. :D

2009-01-18 @ 01:45:23
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: dj_apsolut

hahah engjulli,sma do mendja engjull se me ka pa njeri se nuk jam i bukur jo por gjithsesi te rrish pa frike se nuk ju kam dhene muhabet jo te dua

2009-01-19 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0