Back to School



Skola idag. Blev klar med uppgiften, äntligen.

Det är något som stör mig sjukt mycket. Så här ligger det till, det finns vissa i min klass som läser min lilla blogg och jag menar inte läsa igenom, utan läser i de minsta detaljerna det går. Till och med översätter mina kommentarer som står på albanska. För all del, gör det så mycket ni kan, I don´t give a shit. Men snälla, behöver inte säga de hög i skolan när alla andra är omkring mig. Jag skäms absolut inte för det jag skriver om, eller vem jag skriver om, men en sak är säker, Jag säger inte alltid sanningen i bloggen och absolut inte hela sanningen om mitt privata liv, så ni bara vet det.


Då var det sagt. Idag blev det som sagt skola, rätt tidigt (tyvärr). Men vi hann göra klar uppgiften och datortentan ska bli rätt ikväll, det är bestämd. Imorgon blir det skola igen vid klockan fyra till sju, fy sjutton hur ska det går?


P.S. Jag skulle inte rekommendera att ni översätter den senaste kommentaren. Men vad vet jag, go ahead and try it.

Ha det gött allihop.



Shqip

Sot filloj shkolla mbas pushimeve. Bobo sa e veshtire me u cua heret. Me sy mbyllur kam marr autobusin dhe trenin per ne shkolle. Dhe sa ftohte që eshte, bore gjithkund. Por shkolla eci shume mire,V, meqë ty te ngeli merak se si me eci shkolla. Mesimet që kishim i bërme dhe me suksess me shpresoj. Neser kam prap shkolle por shume vonëL Kater mbasdites deri ne oren shtatë te mbrëmjes, dhe une do jem ne shtepi shume vone.


Nji gjë shume e cuditshme që ndolli sot ne shkollë, ishtë që do ne klasen time po lexonin adressen time dhe komentet që tjeret shkruaj ne shqip (V) po i perktheshin ne suedisht per me I kuptuar? Ok jo se me bën gjë mua, por per me I then me zë te larte ne klasë, kjo tregon se nuk keni respect dhe që beheni si te vogla. Tani do vazhdojë të bëj at që me pelqen ma shume, te flas me nji që e kam shume xhan.


Kommentarer
Postat av: dj_apsolut(pak nevrik)

me behet qejfi qe ja paske kaluar mire ne shkolle,,,dhe me vjen keq qe e ke aq larg ZEMRA IME...dheeee mju bej te fala shoqeve,,qe spo sillen dhe aq mire,,por kam nje zgjidhje meqe kane qejf te luajne kam nje nip une qe quhet Teddy qe gjej rastin edhe ta pershendes dhe qe e kam shume per zemer,,pra kam nje nip qe eshte vetem 2 vjeq dhe meqe duan te luajne po ju jap adresen e tij nqs e doni dhe atymund te luani me te sepse ai i ka shumem qejf lojrat te "dashura"shoqe te Ides..ida kisss

2009-01-07 @ 18:58:47
Postat av: dj_apsolut(pak nevrik)

Good Girl, don´t mess with personens you don´t know a thing about. And don´t try to understand everything, becuase you will not understand anything. So drop it and let it be to translate my commens.tnxxxxxxxxxxx from dj_apsolut

2009-01-07 @ 19:14:38
Postat av: dj_apsolut(pak nevrik)

Good Girl, don´t mess with personens you don´t know a thing about. And don´t try to understand everything, becuase you will not understand anything. So drop it and let it be to translate my commens.thnxxxxx from dj_apsolut(vissi)

2009-01-07 @ 19:17:12
Postat av: dj_apsolut

IDA I LOVE YOU MA BABY

2009-01-07 @ 19:20:00
Postat av: Alexandra

Hahah oooh tuffing ^^

Du berättar ju inget så man får ju själv ta reda på saker.

2009-01-07 @ 20:31:00
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: Rwan

Hahaha, detta är bara såååå kul:)

2009-01-07 @ 21:30:49
Postat av: Alexandra

Nej jag säger itne namn hööögt. Vem vet vem V är?! o du berättar inte :P

2009-01-07 @ 21:41:00
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: ida

RWAN: HAR DU REDAN ÖVERSATT:p DÅ FÖRSTÅR JAG VAD DU SKRATTADE ÅT:p

2009-01-07 @ 23:54:07
URL: http://onlyyouandme.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja vi kanske kan ses hos dig innan.. vi får prata om det senare.. imorn lr så(L)puss

2009-01-08 @ 11:17:03
URL: http://emmesn.blogg.se/
Postat av: dj_apsolut

hajde e merre vesh se ca eshte bere ketu pssss

2009-01-08 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0