Fredag


God eftermiddag mina damer och herrar.


Hur har dagen varit? Min har varit rätt bra. Vaknade en aning sen, typ vid 15:00, kollade på tv till fyra, gick ut en promenad, kom hem, åt soppa och hjälpte mamma med maten.

Sen har jag varit på skype rätt länge. Jag hjälpte en kille att bli sams med en tjej han träffade i Grekland genom att översätta från albanska till Svenska. Jag fattar inte vilket språk de pratade när de träffades, men tanke på att jag fick vara tolk åt dem.


Jag fick 2 chockar idag. Ett att jag klarade tentan i redovisning och ett som led så här - När du är klar med din utbildning ska du packa allt du har och flytta till mig i Italien -.  Rätt frestande måste jag säga. Vi få se hur det går med det.

Nu ska jag slappa framför tv. Sov gott allihopa.


E premte.


Sot jam cua po thuaj reth ores 3 te mbasdites, tv deri ne oren 4, kam dal me motren pak me ec dhe bleva ca gjera me henger dhe skype gati gith diten me V. Dhe ne msn si gjithmone me tjer.

Naj gjë special skam bë sot. Por neser do iku ne qytet me ble ca gjera per shkollen, nji lapsë te mire dhe ca fletore. Viti 2009 do jet nji vit mesimesh, kyt jam kam premtuar mamit.


Kommentarer
Postat av: dj_apsolut

pershendetje bellezza mire ne skype me mua po ne msn me kepaske nejt prandaj mu dukte mua sikur u verdallisje eee se paske qene ne msn ne tjere heeeeee cosi non va bene per me eee e che questa cossa non mi piacce in fatti. kiss

2009-01-03 @ 13:12:36
Postat av: dj_apsolut

yyyyy sa gjera qe paske per te blereee NJE LAPS hah kiss

2009-01-03 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0