I love my Mother!


Hej allihop!

Hur är läget med er där hemma? Många är säkert i skolan men inte jag! Ibland är det skönt att gå på högskolan. Vi har en kurs i taget, vi går inte varje dag från åtta till fyra, och vi har nästan aldrig läxor (förutom statistik kurserna då). Idag borde jag har gått och shoppa, men är för trött. Istället körde pappa mig till några affärer och lämnade in mitt CV. Den kändes inte säker i andra händes, då cheferna (på alla affärerna) inte var där. Men vi få se hur det går.

Vet ni en sak? Jag har världens bästa mamma på jorden. Jag hitta den här västen på H&M hemsida och min mamma sa direkt att hon kan sticka den. Så jag får en hemma gjord stickad väst från min mamma. Hur lyxigt är inte det? I love her to death!


Var nära att glömma att skriva hur snäll jag var idag. Vaknade klockan halv åtta (på min lediga dag) och lockade Silvas hår. Blev HUR fint som helst. Hon ville se ut som Blair i GossipGirl med lockar och en vit spetströja som hon köpte. Hela outfiten blev superfin, men jag har inte bild på denL Förlåt! Kanske kan få henne ta på sig kläderna igen och ta en bild.(ska se vad jag kan göra).

Nu MÅSTE jag äta, har fan inte ätit någonting ännu. Fy. Ha det gött allihop!


Ckemi cuna dhe goca? Cka ka te re nga ju?

Une sot kisha pushim dhe isha tek ca dyqane me kerkuar pune per ne vere. Sic duket sdo ikum askund per pushimet veroreL Shume do doja të iku tek engjulli im. Do ishte mrekulli te kalonim veren bashke breg detit. Por nuk duket keshtuL

Sot jam cua shume heret, per me i rregulluar floket motres (ku ka moter ma te mire se une). Mbas që ja rregullova floket, ika me fjetur prap deri vone. Deri ne oren 1 te dites.


Tani do bej nji foto te gjithve rrobave që dua ti blejJ Sikur do isha e pasur do bleja shume rroba dhe ma shume kepuc. Por per at po luftoj, nji dite te bukur do jem e pasur dhe do blej cka te dua.

Kaloshi mire te gjith dhe dite te mbare!


Den här ska min mamma sticka:) Visst är den söt?

Kommentarer
Postat av: dj

hee po kush eshte ai qe nuk do te jete i pasur i here,,,por perderisa kushtojne vetem 100 euro sdo te thote qe te jesh i pasur qe ti blesh. te dua

2009-01-19 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0