Lördag

Blogga är roligt ibland, men jag kan inte göra det varje dag. För det enda man gör är sitta vid datorn, tv, läser lite läxor då och då. Nu ska ni få min dag i de mista detaljerna. Håll fast i stolen, det kan hända att du kommer att läsa dramatiska händelser!


Dagen började med att mamma väckte mig rätt tidigt, men jag lyckades somna om, Tills, kära Rwan ringer mig. Mobilen var på ljudlös och jag väcktes av telefonen ändå. Det du. Men det är lugnt, somnade om tills V skickade ett sms, där det stod God morgon min prinsessa, kom in på skype jag vänta på dig.

Det är tur att jag har min laptop. Jag behövde inte gå up, utan satte på min laptop och pratade med honom ett tag. Alltid trevligt att höra hans musikala röst.

Klockan var typ över 3 på dagen och jag hade inte ätit än. Så jag åt "frukost" och gick tillbaka till sängen och fortsatte prata på skype.


Efter ett tag kom Silva in i rummet och bad mig gå en runda med henne, och efter lång tjatande gick jag med henne ut i snön. Vi kastade några snöbollar men blev trötta rätt snabbt. Kom hem, åt mat igen, kollade på tv och nu sitter jag här och bloggar. Inte frivilligt bloggande, men jag är för snäll och bloggar för visa vill veta vad jag gör på dagarna. Alltid roligt att höra.


Ne shqip po i bie shkurt dhe shqip. Dita ime, telefonate me shoqen, sms nga V, skype me V, dalje ne debore me motren, darke me familjen, tv dhe tani gjume. Ju dua aq shume
sa me doni.:P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vissa? hum jag? hahah

Vad ville Rwan nått om statisitk kanske? hihi

Vem e denna mystiske V? ;)

2009-01-04 @ 00:51:25
URL: http://alliiee.blogg.se/
Postat av: dj_apsolut

ehe nice day hah une te dua shume dmth qe edhe ti me dashke shume ok ok shume mire

2009-01-04 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0